Någon timme på stan med syrran

Jag for in på stan men innan jag for så träffade jag syrran vid dörrn, och frågade om hon skulle med. Och det skulle hon, det var roligt=) Jag köpte i alla fall ett par jenas på cubus och en tröja på Gina Tricot. Jenasen trodde jag inte att jag skulle köpa, ville ha ett par jeans som skulle sitta lite tajt i alla fall, men det gör dom här inte alls.. men jag gillar dom, jag blev som fast när jag såg dom på:P Och alla hemma tyckte om dom och jag kommer nog att använda dom ganska mycket känns det som=) Sen så köpte jag en tröja på Gina som sagt, jag köpte en grå men var ute efter en rosaaktig, men jag gillade inte riktigt den färgen så det blev grå=) Men jag gillar den verkligen=)
Mina nya tröja=)

Alltså jag tror att det var länge sedan jag var så nöjd efter jag har shoppat, nu så kan jag säga att jag verkligen älskar mina nya kläder=D

Nu ska jag se lite tv och slappa lite med erik=)

/H

Kommentarer
Postat av: Helen :)

Den där tröjan är riktigt fin! :) Puss och gull på dig med hörru :P

2010-01-23 @ 02:53:23
URL: http://helenwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0