Söndag - fika på stan

Idag så blev det så att jag och Erik sov lite för länge.. Vi hade tänkt vakna i ganska bra tid eftersom vi skulle in till stan och ta en fika. Men ja vi sov lite för länge:P Men vi hann i alla fall in=) Så vi har just kommit hem, vi var och fika på waynes och hade det mysigt;) Och ja jag var lite elak och skrattade en hel del också:P Jag är på ett jävlas med alla humör:P Men sen for i till hemmakväll och hyrde två filmer som vi ska se ikväll när vi kommer hem til Erik. Jag hyrde en Wallanderfilm så jag vet inte om jag blir själv som ser den eller inte, men men jag lär ju märka=)

Sen idag händer det inte så mycket, vi ska väl äta middag och kanske slappa framför tvn och sen hem till mig och hämta kläder och sen till Erik och där ska vi typ vara en vecka eller så=)

aja nu ska jag dra puss och gull;)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0