Söndag - Helen 20 år!!

Idag så fyller Helen 20 år, grattis grattis. Hon var som ganska nöjd, som dom felsta nyblivna 20åringarna, att hon får gå på systmet:P Men när vi for på hemmakväll, kunde hon inte ens köpa sitt eget snus, för hon hade inget legg med sig. Det kallar vi lyckat, så man undrar ju hur det går när hon ska på systemet första gången;P

Dagen började i alla fall med att göra sig färdig och hämta lite kläder hemma óch sen fara till Helen. Hon hade lite släkt kvar när vi kom så jag hann krama hennes mamma och en av hennes kusiner, vilket jag inte har träffat på länge, så det var trvligt med lite kramar=) Men sen så satt vi och prata lite och sen blidde det fika och tårta, och nej det var inget fel på Helens tårta, den var fin;) Men sen satt vi bara och snackade om allt möjligt, och sen blev det bestämmt att vi ska dit igen nästa vecka för då är det Reis tur att fylla år=) Men sen när jag och erik började prata om att fara hem och äta så blev det så att vi ville till frasses, och det blev Helen och Rei sugna på det med. Så jag , klok som jag är, gav förslagat att vi skulle fara och hyra en film och köpa hem lite käk, åsså sen tillbaka till dom. Vilket dom andra tyckte var en bra idé så det gjorde vi=)
Filmen hette DERAILED, och var faktiskt ganska bra. Sen så blev det bara en massa snack, och jag och Helen flyttade oss till köket medans Rei och Erik satt och såg på tvn och småsnackade=)
Så det blev lite små sent, vi kom hem efter två någon gång. Och jag tycker synd om Rei som snart ska upp och jobba, men var då inte så snabb isäng ändå, han skulle se på tv:P

Men nu sitter man och har gjort lite kvällsfika som man ska äta och se om det finns något roligt klipp kvar på youtube ( har sett så sjukt många klipp sista dagarna :P )




( halv dåligt ljud - jag vet )

/h

Kommentarer
Postat av: 20 åringen själv ;)

Tack så mycket sötnos :)



Det var jätte trevligt att ni kom och hälsade på oss och umgicks med oss hela kvällen. =) Alltid lika roligt, och tack för presenten.



Nu ska jag till bolaget, och jag har legget med mig ;] haha! Vi sees sen !:) PUSS

2010-01-11 @ 13:54:22
URL: http://helenwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0