torsdag

idag har ja inte alls gjort mycke..sovit och slappat=) men det var ganska skönt eftersom att jag har varit så sjukt trött hela dagen.. men jag och erik har faktiskt varit ut en grymt liten sväng idag, jag var ju tvungen att köpa snus ( ja tvungen:P ) så vi gick till ica, men vi gick ganska fort eftersom att det var ju så grymt kallt ute!!Sammanlagt kanske vi var ute 15 min, men vi har i alla fall varit ute;)

Men sen ikväll har jag mest bara suttit vid youtube och sett roliga klipp, mest med robert gustafsson, han e så sjukt bra!:D Har också kollat in nått gamalt avsnitt av Rena Rama Rolf åsså har jag sett nått avsnitt av En Fyra För Tre, två serier som jag alltid såg när jag var mindre:) Men nu hittade jag i alla fall en sjukt roligt klipp med Kjell Bergqvist så jag var bara tvungen att ta med det:D



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0