Fick inte med alla bilder=/

Jag sa ju att jag skulle lägga ut bilder på sakerna jag köpte och fick av Johannas mormor, men jag hittade inte telefon sladden=( Men det kommer att komma bilder så fort jag hittar sladden!!
men jag har några bilder på min snygga ring jag köpte för någon dag sen och idag efter middan for jag och Erik till solbacken för att handla lite mat, men lindex hade inte hunnit stänga (tio min innan stängning) så jag gick in och kolla och jag hittade en tröja som var one size fits all, och jag kan säga att det var lite stor men ja det var fin och mysig och sval=) Och sen hittade jag ett jätte fint och sommrigt armband=)

Ring från Glitter. ( fick inte riktigt någon bra bild.)
Armband från Lindex
Vit/ljus aprikos randig tröja från Lindex

Så det var det nya saker plus det de bilderna jag har på mobilen=)

Aja nu ska jag se en film och äta mitt naturgodis, jag ska helt enkelt chillaxa:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0