Fredag

Går kvällen var jätte trevlig, jag träffade utt ewe och kusin och sen så åt vi middag och så. Jag och Ewe kollade lite på drakbåts innan vi for och hyrde film och köpte lite godis och drog till Anna och såg film hela kvällen och in på natten=D Har också fått sett Ewew nya place och det såg riktigt bra ut. Ewe behöverhjälp att måla men jag kommer nog inte att hjälpa i helgen, har annart som ska göras=/ Men ja gårkvällen var jätte bra, men jag har varit trött idag men så går det när man har roligt, tiden går fort;) Rätt sätt att spendera en kväll på:D:D

Nu så ska jag packa inför helgen och sen ska jag och Erik ner till stan och jag ska köpa en grej som jag lagt undan och lite sånt, och sen ska vi till stugan på en myskväll och sen ska vi till örviken och mysa ännu mer med små kattisar:D

Aja nu ska jag skynda mig=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0