Idag

Idag så har jag och erik varit tillsammans i två år så det firar vi lite, men jag har också varit på bio idag men en kompis, vi såg Shrek, ganska rolig film var det=)
Och nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag packa kläder som jag ska ha i morgon eftersom då bär det av till IKEA=)
Vi ska dit med pappa och hans fru, det känns lite jobbigt eftersom att dom överplanerar och ja en av dom tror att man inte är äldre än sju år=/ Sen så stiger dom upp sjukt tidigt eftersom att dom e så sega på morgonen och sen klaga över att dom steg upp så tidigt, och ändå är det alltid sist ut till bilen..fråga mig inte hur det går till, men hela morgonen blir dom sur på en eftersom att man inte stiger upp så tidigt, haha men varje gång så är man klar först:P
Men det e så att jag vill till IKEA så man får tåla det och jag hoppas att man får gå själv där och att inte pappa tror att man måste hålla handen osv!!

Aja jag har ju valt själv att fara och det är ju bara att plugga in musik ifall det blir för jobbigt och sen ska ju erik med så det kommer nog att gå ganska bra! Och troligtvis kommer det att gå ganska mycke pengar:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0