IKEA igår och sängen idag:D

Som sagt det var IKEA igår och man hittade saker som man skulle ha och lite extra, faktiskt inte så mycke saker men lite större saker (dyrare).. Men jag blev nöjd med det jag köpte i alla fall, det var blandannat en ny golv lampa, sängkläder (vita så lite hotell känsla), Orkidé, glasburkar, nya kuddar på sängen. Sen kommer jag inte ihåg mer eller jo ben till sängen som jag var och köpte idag, och nu väntar jag på att gardiner ska komma och ett överkast, så det kommer att bli lite annorlunda i rummet=)


Så idag så har jag hämtat sängen och sen har jag plockat isär min förra säng och satte in den nya och bäddat  så det kommer att vara ganska mysigt att lägga sig med allt nytt.

Sen i helgen och inatt har man inte sovit så mycke det har blivit sena kvällar och tidiga mornar och man var ju hemma just innan ett i natt och sen skulle man packa upp lite göra sig klar för sängen och  man skulle göra dagens lunch. så jag ska snart lägga mig!!

Imorgon efter jobbet ska jag först träffa en kompis och ta en fika för om en vecka rycker hon in i lumpen så då vet man inte när man träffar henne nästa gång, sen ska jag vara barnvakt åt min kusin och det kommer nog att bli en senkväll imorgon också..

Aja nu ska jag hitta på annat innan jag ska sova!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0