Ja jag vet inte vad jag ska säga:P

Inatt så väckte erik mig och sa att han hade ont i axeln och ja först trodde jag inte att det var så farligt, typ träningsvärk och legat fel, men efter ett tag väckte han  mig igen och han hade riktigt ont, se efter klockan tre i natt har jag varit vaken av och till och försökt hjälpa honom så gott det gick. Men det var synd om honom han hade verkligen ont, han kunde inte sitta eller ligga mer än någon min och sen upp och vandra och så höll det på hela natten och så att jag inte skulle råka röra hon inatt flyttade jag över till en madrass på golvet.. Men ja så man var lite halvtrött idag, men det gör inte så mycket, men erik hat blivit bättre i axeln:D
Sen på jobbet idag så blev det många missförstånd och andra saker så ja det var en kaos dag men det gick jätte bra, men man fick som ingen riktig rast, men men dagen har ju gått fort i alla fall=)

Sen efter jobbet mådde jag lite konstigt så jag hoppade över maten ,men sen fick vi främmen så då gick jag ner och då fikade vi jordgubbar, grädde och någon tryfelgrej, ganska gott faktiskt=) och ja nu så sitter jag här:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0