Lördag och ska snart hem!

Just nu sitter jag i sängen och jag har varit vaken ganska länge, vi skulle inte sova så länge idag eftersom att vi ska hem till mig idag och vi ska packa osv. Men ja Erik sover så än så den planen gick ju bra...eller?
Snacka om att han kan sova mycke och hårt, jag har smsat och rört mig och nu har jag datorn några cm från hans ansikte och han bryr sig inte han sover vidare, och hans väckarklocka har ringt men ikke funkar det heller! Själv har jag sovit dåligt inatt och vaknade ganska tidigt för en lördag=/

Aja jag hoppas att han vaknar snart så vi kan börja komma oss hem, jag vill inte komma hem sent det är så jobbigt men allt då..

Nu har jag också jobbat halva tiden jag ska jobba, så nu är det bara en månad kvar=) Det känns både skönt och inte, skönt att man snart har jobbat färdigt men jobbigt att att jag inte har nått jobb efter och jag måste till AF vilket SUUGGER!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0