Lördag och stadsfesten=)

Idag så sov jag läääänge:P Men det var ganska skönt=) och nu sitter jag här och har just ätit lite och ja jag försöker raggar skjuss i alla fall in till stan, men ja et verkar ju inte gå så bra=/ Jag orkar fan inte cykla in dit, det gör inget om jag måste gå hem men jag vill inte cykla in i alla fall!!
Idag har vi också fått främmen av eriks släktingar, som ska sova här några nätter så det blir mycket folk i huset..aja tur att jag jobbar så jag vet att jag kommer få använda toan någon gång i alla fall:P

Ja så snart ska jag börja fixa håret för det brukar ta ett tag:P Sen ja fixar jag nog resten efter middan=)

Aja nu vet jag inte mer vad jag ska skriva:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0