Lördag

Idag så har jag sovit länge, för länge:P Men det gick bra ändå jag hann med allt jag skulle hinna=) Jag var först till några vänner och matade deras kattungar och busade lite med dom=) sen for jag till farfar och vi åt lite jordgubbar och grädde efter det så träffade jag upp en kompis på stan och vi gick lite på stan och sen åt vi middag och sen for vi hem till mig och ja vi hade trevligt:D Det har varit en ganska bra dag idag och helst med det vädret vi har haft!! Jag hann också köpa en skitsnygg ring idag:D Riktigt nöjd!!

Men nu ska jag fortsätta grilla och sen blir det en myskväll med kanske en eller två cider:P Imorgon så ska jag ta det lite lugnt på dagen och sen ska jag fara och hämta ett par örhängen johannas mormor har gjort:D Sen blir det inte så mycket mer men det räcker för mig:) Jag hoppas också att det bli kanon väder i morgon också!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0