Onsdag - stan

Först måste jag säga en sak, min pappa brukar alltid tro att det tar lång tid att far någonstans han kan plusa på 20-30 min bara för att fara till pite, jag vet   konstigt!! Men idag så skulle jag ringa han kl fyra och påminna han att han snart skulle komma och hämta mig och köra mig till stan. Jag ringde kl fyra och han hade redan farit så han var här fem över typ..och körde mig till stan han trodde att det minst skulle ta 20 min att köra till stan eftersom att det var mycket folk pga stadsfesten, Haha det tog 10 min att köra till stan alltså typ som vanligt, han tänkte som inte att människorna e redan i stan och inte på vägarna!! A han är ju som han är..

Jag har i alla fall varit i stan med en kompis och kolla läget lite på stadsfesten och så har vi shoppat lite, hon hittade en bok, ett halsband och jag tror det var nått mer men jag kommer inte ihåg. Jag hittade då i alla fall en ring som jag velat ha länge och ett par örgängen=)

Nu ikväll så ska jag bara slappa och för jag är så himla trött, får se om jag var hem till ur en sväng i morgon efter jobbet=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0