Så fina saker=)

Idag var jag ju som sagt och hämta örhängen och dom var så sjukt fina och hon är ju så duktig!! Men ja hon får en nästan att få dåligt samvete:P Jag fick mer än vad jag skulle få och på det jag handlade av henne ville hon sänka priset på men ikke fick hon det:P Haha det är ju jätte snällt av henne och hon är så gullig, men ja det kändes bra att jag hade med mig blommor till henne!! Jag köpte mig också en skål av henne som var riktigt fin åsså fick jag en ljusgrej med in på köpet=)
Det kommer bilder på det sen orkar inte fixa det nu, men det kommer!!

Nu så har jag lagt mig i soffan för att chilla lite framför datorn, mammas brorsa är här och vi har ätit middag och han hade med sig fika så det har vi också hunnit trycka ner;)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0