Snart är dagen slut!!

Nu är dagen snart slut, jag ska äta någon macka och erik har just startat en film, och sen ska jag sova, jag tror inte att jag kommer att orka se hela filmen:P Men ja så går det om man är borta hela kvällen innan och det blir sent och upp tidigt och jobba och sen efter det hade jag några saker som man skulle göra och å blir man lite trött:P Och i morgon har jag också några saker jag ska göra men det kommer nog att gå ganska bra, jag  e ledig på kvällen  så det kommer att bli skööönt:P

Idag så for jag och erik in på stan för jag skulle hämta en sak på indiska men då hann jag köpa en sak jag såg igår, cykelbyxor:P Och sen gick jag snabbt in på gina och köpte två linnen som var på rea, jag provade dom inte utan bara chansade:P Men för det priset kan man göra det:P
Men nu har jag provat dom och dom blev ganska bra=) Jag köpte en storlek större så dom är lite mysiga;)

Aja men nu ska jag se film och äta och sen blire natt för mig=)
Och i morgon så ska jag förbi katterna och sen ska jag till farfar och efter det ska jag träffa en kompis och vi ska äta middag och så.. Sen på kvällen blir det nog att glo igenom några hyrfilmer och kanske dricka nått gott;)

Go natt
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0