snart iväg

Jag ska snart iväg till kyrkhelgen och hämta mina örhängen:D och ja efter det kanske fika på holmen eller nått annat=) Ja jag vet inte mer vad jag ska skriva              eller ja en grej om min älskade söta lilla pojkvän som tror att det är 15 grader inne och man måste ligga nära varandra när det egentligen är ca 26 grader inne och troligtvis varme i sovrummet! Han blir skitvarm när han sover men jag skulle gissa att han är för van med det så han kryper så nära det bara går, visst det är ju gulligt det men ja jag kan inte sova om det är för varmt och i morse svettades jag för det var så varmt!! Haha visst är han gullig:P

Aja nu ska jag väcka honom och säga att vi ska snart fara=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0