Spring spring=)

Har just varit ute och sprungit, ganska skönt är det men det finns en sak. och det är att det bara finns asfalt att springa på och mina knän tycker inte om det så jag kommer nog att börja känna av det snart=/ Men jag har i alla fall varit ute ett tag i alla fall=) Åsså var jag ju så duktig att jag gjorde två saker på en gång, jag for ut och sprang när jag hade ewes skor eftersom att jag måste gå ut dom innan hon kan börja använda dom (hon har sjukt lätt att då skoskav) så det var ju fint fint=)

Aja nu ska jag hoppa in i duschen och ikväll ska jag försöka hinna lägga in några bilder från tidigare idag och sen på kalase jag var på i söndags=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0