Tisdag - fika - barnvakt

Idag efter jobbet så träffade jag en kompis i stan på en fika. Vi var verkligen tvungen att träffas eftersom att hon ska in i lumpen på onsdag och då vet man inte när man får träffas nästa gång.. Men vi hade trevligt men det kändes lite konstigt när hon får, kändes inte som om man inte skulle få träffa henne nå mer:P haha jag vet ju att vi kommer att få träffas men det kommer nog att vara ett tag kvar..

Och sen efter det så kom min faster och hämtade mig eftersom att jag skulle ta hand om deras barn, min kusin Pontus=) Och jag hade nog inte varit hit på länge för guud så mysig han var direkt när jag kom=) Sen har vi lekt och myst och sett lite film=) Sen blev det natten för han och jag har just ätit mackor med varm choklad mums;) Det blev ingen middag idag så det satt ganska bra!

Aja nu ska jag slappa framför tvn=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0