Tisdag - kattvakt

Idag efter jobbet så träffade jag erik i stan, jag skulle tvärhandla en sak och sen skulle vi till min faster eftersom vi är kattvakt. Så var där och myste lite med katten gav den mat och så..

Sen är det så att syrrans katt bor här (som vanligt) och nu har den varit borta en vecka, vilket den inte brukar så nu är man ute och söker den när man kommer hem och på kvällarna. Synd bara att syrran inte bryr sig, men ja jag känner att jag måste söka. Och jag har gjort lappar idag som jag kommer att sätta ut i morgon och hoppas på att det är någon som har sett katten!!

Ja nu ska jag bara slappa och ja slappa lite till, är jätte trött eftersom att det blev en sen kväll igår..

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0