Torsdag - främmen

idag efter jobbet så for vi hem till ur och käka=) Lite skönt att vara hemma nu när man har varit borta ett tag=) Sen så kom min moster och vi for och bokade ett bord hon skulle ha och sen så kom släktingar från st-holm som ska vara här ett tag så man hann träffa dom en stund idag i alla fall:D

Sen måste jag bara säga att maten idag var så sjukt god  haha ville bara säga det:P

Imorgon så skah jag jobba och troligtvis blir det lunch på stan  gott=) Och sen på kvällen vet jag inte vad som händer, inte stads i alla fall, det blir på lördag=) Så det blir väll bara en lugn dag och ja det kommer att behövas jag blir trött så fort på kvällarna när jag jobbar:P

Aja nu ska jag snart sova..

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0