TRÖTT!!

Idag är jag verkligen trött, kom hem kl 02:00 igår..Men ja det funkar att lägga sig sent ibland! Men sen hade jag så tur att jag fick en lunchlåda av Anna, så jag slapp ställa mig och göra mat när jag kom hem inatt, så då var det bara att slänga sig i sängen=) Men det var i alla fall roligt, trevligt och mysigt igår=)

Idag så har jag jobbat och jag var nog den enda som förs idag, jag vet att jag är konstig!! Men alltså jag vet inte vad dom var med mig, jag frös nästan hela dagen..Men nu är det skitvarmt!! Så jag får väll igen det jag har missat idag:P Sen efter jobbet skulle jag fara och bowla, men det blev inte av, så jag for hem och då hade ett ppaket från ellos kommit, det var min klänning, gardiner och ett överkast, allt var jätte snyggt!! Sen for jag och erik och hyrde film som vi kanske ska se ikväll, haha man vet ju aldrig när jag somnar:P Man blir ganska trött om man går och lägger sig efter kl 02 och börjar vakna kl 06 och sen ska jobba hela dagen och dessutom har haft fullt hela veckan och helgen innan.

Imorgon efter jobbet så ska jag träffa upp Ewe på stan och och sen ska vi på make up store för ewe ska på en sminkkurs sak:P Och sen efter det drar jag och erik till stan där vi ska bo till tisdag, så jag kommer inte att vara mycke vid datorn kan jag säga! men det kommer att vara jätte mysigt att bo i stugan. det enda dåliga är att vi är hundvakt, och jag kan ju säga att jag har träffat gulligare hundar!!

Sen i helgen kommer också två kusiner till stugan (barnvakt) och jag hoppas att det blir bra väder så den äldre får bada, den yngre är bara ett år så det kanske bli mer plaskande för han:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0