Afton/kväll

Ikväll så har jag fullt i löne papper och liknande saker och kolla igenom saker som jag har skrivit upp, saker som jag ska komma ihåg:P Haha jag kan säga att jag har inte så bra minne:P Eller ja om jag skriver upp det kommer oftast ihåg det utan att titta på lappen men om jag inte skriver upp det så kommer jag ju inte ihåg det:P Haha jag vet att det låter konstigt men det e så jag funkar:P

Nu ikväll har jag plockat ihop lite saker på rummet och tagit fram kläder för i morgon och just nu håller jag på att färga ögonbrynen och ögonfranserna:P och i helgen kanske jag ska färga håret, haha det låter som om man ändrar allt men det är typ så:P

Aja nu ska jag kolla lite på tv och sen blir det natt för mig=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0