Första jobbardagen

idag var första dagen på sommarjobbet, och det gick bra och det var inte så jätte svårt att stiga upp i morse=) Fast jag hade problem att somna igår eftersom jag hostade och sen blev jag som pigg=/ Blir en tidig kväll för mig ikväll!!

Efter jobber så kom jag hem och bytte om sen for jag och Erik och handlade, jag skulle ha lite extra mat att ha på jobbet ifall det behövs någon gång, sen så skulle jag ha sockar. men ja det blev mycke mer helt plötsligt, haha det finns ju så mycke saker Maxi:P Jag hittade två filmer och nagelack och en glasfil, och lite annat så det blev riktigt dyrt, men ja känns bra ändå:P

Nu ska jag se segmyr och sen ska jag slappa lite och sen blir det natt för mig=)

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0