Fredag och mycke händer:P

Idag så började dagen ganska stressigt, jag skulle in till stan och klippa mig men ja det gick ju lite sådär när jag märkte att bussen jag skulle åka med gick inte=/ Men som tur var så kunde mamma köra mig och jag blev bara någon minut sen=) Och det var så skönt att klippa sig!! Jag hade så nött hår så det var ganska mycket hår som for men det känns skönt ändå=)
Sen gick jag på stan en liten stund men jag hann med mycke, han köpa två presenter och hårnålar och hann in på bolaget! Sen for jag, moster, mamma och fellan till stackis och fika lite examensfika=) ganka mysigt hade vi:D Fellan fick ett linne av mig och ja det verkar som om hon blev nöjd:D

Sen så for jag hem och bytte om och sminkade mig och fixade håret och nu ska jag snart fara och jobba=/ Blir lite stressigt men ja det får gå bra! Jag ska förbereda bröllopet idag och imorgon ska jag dit och jobba. Och sen efter det ska jag hem och byta kläder och sen ska jag och Erik på fest hos några kompisar som har flyttat, där blir det grillning och gott att dricka=)

Aja nu ska jag göra färdigt det sista innan jag ska fara=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0