Fredag - Pyssel - Fest!

idag är det fredag och min nacke håller på att gå sönder=/ Men idag har jag i alla fall pysslat med olika grejer och ska nu snart välja kläder inför kvällen. Sen efter det blir det en dusch och sen middag. Och efter det bär det av till en inflyttningsfest i Luleå hos några bekanta=) Det kommer nog att bli kul=) Vi skulle egentligen ha sovit där men ja eftersom att jag har varit sjuk nästan tre veckor är jag inte så sugen på att sova borta och Erik är fortfarande sjuk så han vill som också sova hemma=) Det är ju alltid skönt att få sova i sin egen säng:D

Sen ska jag också ringa pappa idag och fråga om jag och Erik kan komma till stugan i morgon, det skulle vara så skönt eftersom jag inte har varit där i år än. Så hoppas att dom är hemma i morgon och inte ute på galej som dom brukar:P

Aja dags att välja kläder=)

Förresten GRATTIS alla Studenter:D Hoppas att ni har skit roligt ikväll!!!!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0