Go morgon=/

Go morgon på er, men egentligen är det inte så go, vaknade men en jävla huvudvärk och jag har sovit dåligt under morgonen.. Men ja det finns inte så mycket att göra åt..
Idag så är vi ju hemma hos mig men vi ska snart till Erik igen, men stackarn måste ju få sova ett tag till. jag har som råkat smitta honom så han är ganska sjuk och har varit vaken i natt och hostat.. Så ja han får sova ett tag till=)
Och idag blir jag lite sur när jag kollar på¨vädret, jag har semester just nu och vars är solen och dom kvittrande fåglarna?? Nä dom kommer inte för jag är ledig men vänta tills jag har börjat jobba då kommer det att vara fint väder!!!
Aja nu ska jag hitta på nått annat...
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0