Ha Ha HA!!

Just det!!
Jag skulle till ica idag och köpa snus och det gick hur bra som helt:P Och innan ni tror att jag är dum i huvudet så fortsätt och läs;) Jag skulle gå till ica alltså, och ja det är ganska nära, men jag tog en annan väg så det skulle bli längre för det var så härligt väder ute. Och jag klarade av att gå mer än tre steg utan att bli annfådd eller snorig som fan.. Det har som varit så nu i ca två verckor eftersom att jag har varit förkyld som ett fån!! Men nu fick du förkylningen för att jag kände inte alls av det så mycket och set e ssååå skönt eftersom att jag vill ta vara på min lediga tid just nu innan jag börjar jobba!!


haha okej nu får ni veta att jag e lite konstig, men det spelar ingen roll, ni måste ju få veta förr eller senare;)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0