Hade fel!!

Jag som trodde att jag var på bättringsvägen men så fel jag hade=( idag har jag haft migrän och feber, inte alls kul! Så fort vi kom hem till Erik så la jag mig i soffan och sov över en timme och sen efter det har vi haft helt mörkt u rumme toch och öppet fönstret, jag har inte pallat med när det har varit ljust, men nu är det faktiskt lite bättre som ni kanske förstår eftersom att jag sitter vid datorn:P Men ja    jag hoppas verkligen att den här förkylningen ger upp nu jag är less på feber, huvudvärk hosta och att vara snorig!!

Aja tyvärr finns det inte så mycket att göra åt! Men nu ska jag ta mig nått att äta och sen vet jag inte förutom att det kommer att bli en tidig kväll för mig..

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0