HAHA:D



Tjej 1 ~16: Jag önskar att man kunde få ett sånt där uppvaknande någon gång.
Tjej 2 ~16: Vadå, som när man ser Jesus och grejer?
Tjej 1: Vad fan snackar du om?
Tjej 2: Ja, uppvaknande… du vet. Med Jesus.
Tjej 1: Men va? Jag menar som Carrie i "Sex and the City" när hon kliver in i den där snygga lägenheten!


Två pojkar ~8 pratar om maten på hotellet.
Pojke 1: Jag är hungrig! Är det inte lunch snart?
Pojke 2: Jag är inte hungrig nu för tiden.
Pojke 1: Jaså? Det var ju länge sedan det var frukost.
Pojke 2 (klappar sig på magen): Nä! För nu har ju jag en sån där "All inclusive"-mage


Ett tjejgäng ~14 står och fixar sig efter ett pass på gymmet.
Tjej 1: Imorgon så ska jag ner till Göteborg och shoppa.
Tjej 2: Upp till Göteborg heter det.
Tjej 3: Vadå? Jag trodde Sverige var platt


Två manliga fyllon ~50 ranglar in på resecentrum och sätter sig ner och snackar skit.
Fyllo 1 (säger plötsligt till den andre): Du är snygg. Faktiskt. Eller ja, du VAR snygg. Ditt enda problem är att du har för liten navel.

(tjuvlyssnat.se)

Haha som ni ser har jag ganska tråkigt:P Men man får sig ett litet skratt i alla fall:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0