Hemma hela dagen..

Jag skulle egentligen bort på afton men så blev det inte, så nu ska jag vara hemma hela dagen och det är både bra och dåligt.. Det är ju tråkigt att inte gå komma ut och så, men jag har så ont i kroppen idag så på det sättet känns det bra!

Igår så ringde syrran och sa att vi skulle komma upp till pappa och eva och äta tårta. Eva hade nämlig beställt en sjukt fin tårta av en kvinna här i skellefteå som är grym!! Så jag och erik for upp och snacka om att tårtan var fin och mättande som stryk, man tog inte alls en stor bit men det kändes som om man hade tårta upp till öronen:P Sen kollade vi på lite kort från Gotland, eftersom att det var där dom gifte sig 1996 och 2006 var vi där igen=)

Förresten jordskalvet igår var ju lite roligt, jag trodde först att det var tvättmaskinen som hade fått tuppjuck, men sen när det började skaka mer så förstod jag var det var:P Haha men det var så roligt för Eriks syster Malin trodde att det var vinden:P Att det blåste så hårt att huset skakade:P

Tårtan från igår..Visst var den snygg!!

Dom fick en liten chokladask av jag och Erik=)
Haha och pappa verkar gilla den:P

Aja nu ska jag hitt på nå annat=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0