Igår och idag=)

Igår så skrev jag inget på bloggen eftersom att jag orkade inte och hade annat för mig helt enkelt=) Först så tog jag en riktig sovmorgon ens jag hade somnat innan klockan tolv natten före, men det behövdes för min förkylning!! Men sen på kvällen hade jag och Erik en liten förlovningsmiddag (vet att det är över en månad sen vi förlovade oss men vi är inte så snabba:P) Men vi for på restaurang och åt tre rätters och jag lovar att jag var hur mätt som helst och erik fick hjälpa mig med både varmrätten och efterrätten;P haha men sen hade vi båda paltkoma och då for vi på bio och såg komissarie späck, riktigt rolig film!!:D Sen for vi hem och myste hela kvällen natten=) så jag hade en riktigt bra dag igår kan man säga=)

Och idag har jag sovit länge och sen kom erik med frukost på sängen=) sen har jag som bara legat i sängen:P fast nu för ett tag sen kom jag igång för då har jag packat till erik och gjort mig färdig så snart ska vi fara till han. det var länge sen men det ska bli härligt=) Och sen ikväll så ska vi fira Eriks syster Malin som fyllde 24 igår.. Så det blir nog en trevlig kväll=)

Och en annan sak som är bra är att min förkylning har blivit mycke bättre så jag ser ljuset i tunneln:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0