Jobb och sen hem och myst=)

Idag har jag först jobbat sen efter det var det hem och hoppa in i duschen innan vi skulle och handla. Efter det for vi hem till mig och åt middag, grillat blev det och det var gotti gotti gott:P Sen hade ewe med sig Pontus så vi hann leka lite och skratta åt han:P Vi hann också vara i lekparken en stund=)

En sak som hända idag som var ganska rolig, det var när mamma råkade trampa katten på svansen och katten blev rädd och arg så hon skrek som attan och sen satte hon klorna i mammas forled och då skrek mamma lika mycket:P Haha så går det mamma och man inte kollar sig för:P Det roligaste var att dom lät typ exakt lika haha:P

Aja nu ska jag se Desperata hemmafruar och sen blir det nog natten för mig=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0