Lördag

Igår så var jag hos boooba och firade midsommarafton, vi grillade drack gott och badade i deras nya badtunna och spelade spel=) Det var en ganska bra midsommar, bättre än att jobba i alla fall:P Tyvärr så hade jag inte med mig någon kamera så det finns inga kort ifrån igår=/
Och det blev en sen kväll för oss, vi la oss kanske vi sextiden på morgonen, så det är inte konstigt att man vaknade vid tre tiden idag:P Fast det känns som om man har sovit jätte länge eftersom klockan e så mycket så blev det ju nio timmar vilket är ganska bra=)

Idag så ska jag typ bara ta det lugnt, jag och erik ska upp till syrran för Erik ska kolla på hennes dator (krongel som jag inte fattar:P) Sen så kommer vi nog bara att vara hemma och göra inget, men det kan vara ganska skönt det med=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0