Lörddag och Söndag=)

Igår så lovar jag att vi var trötta, vi sov kanske runt fyra fem timmar och så fort man satte sig ner så kände man hur trött man var:P Men igår så for vi först hem till mig och pratade lite där och sen kom pappa och hämtade oss och då for vi till stugan och det var riktigt skönt där ute:D Vi åt jordgubbar och lekte ute med hundar och annat och sen grillade vi till middag, jätte gott blev det:D Så vi hade en riktigt bra dag igår och sen på kvällen blev det en slapparkväll kan jag lova:P
Men det var värt att vara så trött eftersom att vi hade trevligt på fredan när vi var i luleå=) Och jag tror att får inflyttningspresent blev lyckad, lät så i alla fall=) Och ni som inte vet vad det blev så var det ljusstakar, själv tycker jag att dom var skitsnygga!!

Idag så har jag varit på stan med en kompis och shoppat lite och vi har hunnit sitta ute en stund och äta glass också=) Jag köpte mig ett par örhängen och ett halsband, riktigt fina:D
Och resten av dagen ska jag nog bara slappa på, är lite små trött och min förkylning verkar inte vilja ge upp=(

Första gången hundarna testade på tunneln och ja det gick ganska bra, dom fattade bara inte riktigt när som skulle igenom och från vilket håll:P Trots att eva stog på ena sidan och gav ett komando så kunde dom gå runt den och in på andra sidan:P Men det blev lite läckra bilder i alla fall=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0