Midsommar=)

Ha en trevlig midsommar allihopa och hoppas att ni tar er hem efter kvällens slut:P Haha i alla fall till en säng:P Tolka som ni tolka vill;)

Jag har  i alla fall sovit ut idag och sen har jag, Erik och Fellan varit på kurkholmen och fikat och sen en snabbis förbi bonnstan, sen for vi förbi stugan och där gjorde jag mig en krans som jag hade på huvudet hela vägen hem och nu hänger den ute på en lampa så alla kan se den:P

Nu håller jag på att göra mig klar för att fara till booba=) Där blir det grlling och sådant=) Det komemr nog att bli en roligt kväll fast lite lugn eftersom att vi inte är så många=) Men det e lugnt jag kommer nog att kunna få i mig nått gott i alla fall:P
Aja nu ska jag sminka mig och sen drar vi=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0