Möte

Snart ska jag på möte på mitt stället där jag ska sommarjobba. Jag är väl lite nervös eftersom att jag har inte träffat alla och jag har heller inte träffat bossen vilket jag ska göra idag:S Nä men jag tror det ska gå bra, det jag faktiskt är mest nervös för är, att det är så mycket som jag ska komma ihåg och ja jag tror inte att jag kommer att kunna komma ihåg allt jag får veta idag.. Men jag ska skriva upp mycke saker för säkerhetens skull!!

Efter det så vet jag inte vad jag ska göra, kanske fara til min faster och hämta mina kläder som hon har lånat, behöver dom om jag kanske ska bort på fredag..Sen ska jag också fara och handla vuxendricka, också ifall jag ska bort i morgon... Så jag har kanske lite småplaner idag=)


Men nu måste jag dra!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0