Patrick Swayze


Alla vet vem Patrick Swayze är och alla har nog någon gång önskat att man har kunnat dansa som honom. Och jag kan nästan lova att alla våra mammor har haft en liten förälskelse i honom.  Jag tror nästan att jag har haft det efter jag har sett Dirty Dancing.  Patrick somnade in 14 september 2009 vilket nog ingen har missat. Han led av bukspottkörtelcancer och när han fick reda om sin sjukdom så sa doktorn att han hade tre månader kvar om han kämpade, men han var stark och det var inte förrän 22 månader senare han inte orkade längre. Han var gift med Lisa Niemi i 34 år och dom gick igenom mycket tillsammans.

Annledningen varför jag kom på att skriva om honom just nu är för att jag såg på Oprah, och hans fru var där och dom pratade om Patrick sjukdom och deras bok som dom skrev tillsammans. Och jag tycker faktiskt att Oprah gick på lite för hårt, vissa frågor hon ställde är personligt. Men Oprah ställde för många respektlösa frågor, enligt mig, och man såg på Lisa att hon hade det jobbigt vilket man verkligen kan förstå. Men jag tycker att hon gjorde det bra, hon skämtade lite hit och dit och lite för att skydda sig själv lite. Men hon gjorde ett bra jobb och hon såg fantastisk ut!






/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0