Semester=) Förkylning=( =Ilska

Idag så har jag fått semesster och just nu känns det bra med semester men mest för att jag e sjuk och vill hinna vila upp mig så jag blir frisk någon gång!! Men sen hade det ju varit ännu bättre om jag hade varit frick och fått semester men så tur har jag ju inte riktigt=/

I afton har jag i alla fall varit på bio men mamma och syrrorna, vi såg sex and the city  och det var bra men första var bättre, Men jag tror att man skrattar mer i den här filmen än den förra, för det var några gånger så var det väldigt höga skratt i salongen:P

Men nu ska jag se en fyra för tre och vila och kanske inte bli lika arg över men förkylning!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0