Shoppat=)

Idag så har vi ju haft kanon väder=) så efter jobbet så for jag och köpte ett par sommarleggings, jag vet att jag e sen att handla det men jag gillar mer långa leggings:P Men det kommer att bli skönt om vi får någon fler sådan här dag=) Jag köpte mig också en bikini som är skit snygg, så det kanske kommer att användas någon gång i sommar, man vet aldrig, för jag trivs verkligen inte i bikina med min stora mage och feta lår, men ja vi får se! Kommer kanske ha den i stugan någon gång på tomten! hoppas att jag kan det!!



Bikini fråm H&M=)

Ikväll så vet jag inte rikigt vad jag ska göra, slappa tror jag och imorgon ska jag sova ut och sen ska jag träffa fellan åsså ska vi hitta på nått på dagen och sen ska jag hem och byta om och sen ska jag till en kompis och fira midsommar=) Jag hoppas att jag verkligen får fira midsommar eftersom att jag jag har missat så många och jag kan säga att jag har laddat upp från bolaget, men troligtvis kommer det inte gå så mycket=/ Aja det brukar ibland bli så.. Men jag är ju i alla fall ledig i morgon=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0