Söndag..

Idag så har jag verkligen tunga ögonlock=/ Och jag kan nästan garantera att jag kommer att somna tidigt ikväll:P Men nu så har jag i alla fall gjort mig klar och snart ska jag och Erik bort, sen efter det ska jag vara med en kompis, vi ska nog bara mysa och fika=)
Sen så kommer jag och Erik att sova hos mig ikväll eftersom att i morgon kommer det någon gubbe som ska kolla på vattenmätarn och ingen e hemma så då måste vi vara fär och släppa in dom! Men ja nog ska det gå bra det med:P Vi kommer i alla fall komma tillbaka hit i morgon så fort det är klart=)

Mer vet jag inte vad jag har för planer eller så..men ja det får nog räcka med saker att göra för idag=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0