Tisdag - första jobbardagen=)

Idag har jag jobbat första gången på mitt nya jobb och det gick jätte bra och det var riktigt roligt=) Så det känns bra=)

Sen har jag gjort och har sedan tidigare mycke planer i veckan och det känns inte alls som om jag har semester=/ Men ja vissa saker som jag ska göra är ju roliga saker så det e det ju ganska okej=)

Min vecka:

Måndag: Hälsa på hemma och sen slappa.

Tisdag: Jobba
Onsdag: Träffa en kompis, Barnvakt?
Torsdag: Barnvakt, träffa en Helen på stan sen myskväll.
Fredag: Förberedea för att jobba på ett bröllop.
Lördag: Jobba på ett bröllop
Söndag: Träffa en kompis.

Så som ni ser så har jag lite i veckan..Men det ska nog gå bra=)

Förresten så tror jag att Pappa och Eva har bröllopsdag idag.Dom har varit gifta i 14 år nu. Så grattis till er och hoppas att ni har det mysigt idag=)
Grattis Grattis:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0