Torsdag och full rulle:P

Idag har det verkligen varit full rulle:P Först skulle jag hömta kusin från dagis och ta hand om honom under dagen, och vi har lekt och busat och varit i lekparken=) Vi har haft riktigt skoj Men det är ju mycket spring. Sen for jag kusin och hans mamma på coop och skulle handla några saker. Efter det skulle jag träffa helen inne i stan..

Lillkusinen Pontus tog lite kort också:P
MM så gott med glass i lekparken=)
Grävaren Pontus=)

Då gick vi och shoppa, tyvärr så fanns inte den klänningen jag ville i rätt storlek=/ Haha men det var lugnt jag hittade annat att shoppa:P Jag köpte mig ny parfym (kate moss), ett riktigt sommar linne och en sjal..Helen hittade sig nagerlack. Och sen gick vi och åt pizza och det var första gången på 2-3 år som jag åt en hel pizza:P Mätt som fan blev jag men gott var det:P efter stan vistelsen gick jag hem och nu sitter jag och ser på wallander och dricker ett glas vin=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0