Ute hela dagen=)

Idag har jag varit med en kompis och vi har varit ute hela dagen och det var riktigt skönt, blåste lite kallt där ett tag men det gjorde inte så mycket=) Men ja det var en kanondag med mycket skratt:P

När jag kom hem så kollade jag och Malin på datorn, hon skulle visa en telefon som hon skulle köpa och sen hamnade vi på nellys och hon hade beställt en skit snygg väska och jag blev så himla sugen så hon la till en till på beställningen:D Den ska tydligen komma om bara några dagar och jag längtar=) Erik han bara suckade, att jag gick in till hennes rum tvärt och skulle kolla på telefoner och när han kom in så hade jag beställt en väska:P Haha men det var ju snygg och Malin hade ju inget emot att vi kommer att ha lika så då måste man ju passa på:P

Imorgon så ska jag jobba eftersom en ny vecka börjar=) Efter det så ska jag träffa Helen inne i stan på en fika=) Sen blir det nog inte så mycket mer i morgon..

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0