Alltid tårar till spårlöst!!

Det blev så att jag såg spårlöst istället, asså jag kan säga att jag alltid gråter till det programet ALLTID!! Men det är så bra och det är så många känslor i programet. Nyss såg jag det programet som sändes i måndags, asså det var ett riktigt bra program, tycker verkligen att ni ska kolla på det (tv4play).. Jag kan säga att jag grät riktigt ordentligt:P Men det går så dåligt från början men sen blir ju allt så bra, och jag ler bara att tänka på det:D

Det handlar i alla fall om fyra syskon som blev adopterade till sverige för ca 15 år sedan, Och efter ett tag får dom reda på att dom ska ha en syster, så två av barnen i sverige far till hemlandet Polen och söker efter henne och deras biologiska föräldrar. Det går upp och ner för dem, men jag måste säga att det slutade lyckligt!

Måste bara säga att Spårlöst är ett program som tv4 måste fortsätta med, och inte bara för att det är ett bra program att se på, utan för att det hjälper människor. Vi som har hela våran familj samlade på samma ställe kan nog aldrig fatta hur det känns att ha ett syskon eller en föräldrar som man aldrig träffat men ändå har saknat hela sitt liv.

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0