Baka och laga middag=)

Idag sov jag väldigt länge, men jag var så sjukt trött och det avr riktigt skönt att sova, för nu känner jag mig riktigt pigg=)

Just nu så har jag en tigerkaka i ungnen. och jag skulle egentligen inte baka men jag blev som tvärsugen bara, och den är ju inte så svår att göra:P Och bara för att jag säger det nu så kommer  jag att misslyckas med den:P haha det blir alltid så:P
Men sen så håller jag också på med middan, idag blir det våfflor mmmuuummmsss. det är ju så gott=) Åsså om man har tur så kanske em bit tigerkaka efter(A)

Sen ikväll så ska jag, erik och lillasyrran på bio, det ska bli Alice in Wonderworld (andra gången för min del:P)
Men ja den e ju så bra=) Åsså e det så skön afton, varken mamma eller pappa är hemma så det e bara vi tre, alltså ingen som klagar att man bakar på fel sätt eller att maten blir fel, eller klagar om vilken tid man ska äta (själv tycker jag om att äta när jag är hungrig) och inga klagomål när i ska på bio och vilken tid vi kanske kommer att komma hem... Ja det är så lungt och skönt:D

Aja nu ska jag fortsätta laga mat:D

Kyss och Smek;)
/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0