Bakat tigerkaka - mums:D

Idag har jag varit hos en kompis och haft en riktigt bra dag=) Vi började med att baka en tigerkaka och kan jag säga att den blev sjukt god=) Godaste på länge:P Sen så satte vi oss framför tvn och såg en film samtidigt som vi fikate lite av kakan och drack mjölk till mumms:D Sen så har jag bara varit hemma, ätit middag och så, och nu sitter jag och erik och kollar på Simpson=)

I morgon är det så att jag faktiskt ska på bio igen, och faktiskt samma film.. Jag vet att det kommer att lårta konstigt, men jag lovat erik och syrran att se Alice in Wonderworld och sen hade jag en kompis som också ville se den, och så bra som den är så kan jag gärna se den två gånger:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0