Bilderna från då vi lekte i snön=D

Här kommer några av dom bilderna vi tog då vi lekte i snön för någon dag sen=)

Ungefär mitt på tomten så hade vi så här mycke snö, och då e jag 180cm:P
Erik hoppar från balkongen för andra gången, första hann vi inte få med på bild.
Haha den här bilden e lite rolig för om man kollar noga så ser man ett huvud som sticker upp ut snön, och det e då jag som har duckt ner i snön med händerna först och sen så fastnade jag, så ewe fick hjälpa mig upp, och dra i mina armar för dom var verkligen långt ner i snön:P Haha ett tips är att dyck inte ner i snön om man inte har någon nära, då kanske man får sitta där ett tag:P haha
Fellan som hoppar från balkongen, fick en bild då hon landade=)
Här har vi en överstolt erik som har åkt ner för en backe (ewe var tvungen att dra i snöret för att det var för mycket snö ivägen) Åsså ewe som skrattar lite åt den stolta erik:P

Det var några bilder, som ni ser så hade vi sjukt roligt och vi har många fler bilder, men dom här får räcka:D Så vad tycker ni?? syns det att vi hade roligt??:P

Aja men nu ska jag sova (verkligen dags!!),kanske kommer att gårta mig till sömns efter ha sett spårlöst, för då grät som ett as!!:P  Go natt=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0