Dålig känsla

Jag har en liten känsla att jag har en dålig dag, jag e mer slut idag än jag var igår och det känns som en dag så man aldrig vill stiga upp!! Och jag är lite arg och jag har ingen aning på vem eller varför:P, men det e väll det som händer på en dålig dag antar jag=/

Idag ska jag och erik fara och hämta upp ett paket som jag har beställt, det är min lillasyrras present. Hon fyller åt nästa vecka och jag e faktiskt lite glad att den har kommit eftersom att den skulle egentligen inte komma för än efter hennes födelsedag, men nu e ju det lugnt=) Sen vet jag inte mer vad som ska hända idag, förutom att jag blir själv ikväll, erik ska bort..så då får man sitta här i sin ensamhet:P haha nä men så farligt är det inte:P

Men vad händer för er idag då?

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0