En lugn fredag kväll

Idag så har jag inte gjort så mycket - som vanligt=/ Men jag har i alla fall varit ut och skotta eftersom att det hade rasat från taket, satan vad tung snön var..Men det är i alla fall gjort. Efter det hade min snälla lillasyster gjort fika och det var jätte gott, och det satt riktigt bra efter allt skottande=)

Och nu har jag och erik farit till pappa så nu sitter vi och väntar på middan medans jag och sandra försöker slå våra kloka huvuden ihop, det går inte så bra:P Och sen ikväll så kommer det att vara en lugn kväll för i morgon kanske vi ska upp tidigt och handla innan vi ska kolla på en skotertävling och sen så ska både jag och erik på fest i morgon så..

Ajaj nu har jag som inget mer att skriva så då ska jag inte skriva mer:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0