Fellan 15år

Tjollahopp;)

Idag så har jag sovit lite, pratat med Helen och bestämt att vi ska träffas på fredag och hitta på en massa skoj:P Sen så gick jag till ica och skulle köpa ett fördelsedagskort till min lillasyster Felicia som fyller 15 idag. Och det var så varmt ute att min tunna vinterjacka var nästan för mycket, men ja, jag håller med min faster att om det är så här varmt och fint väder borde alla få vara lediga:P

Men sen idag så har jag och erik slagit in packet och skrivit på kortet och nu håller vi på att göra oss klara=) Min syster ska hämta oss och då ska vi hem och fira fellan och äta grillat och ha en massa skoj:D Det e inte så ofta vi är hela familjen så det gäller att passa på:P Det känns som om jag håller på att bli gammal nu när syrran är 15, usch usch, men ja för mig kommer hon alltid vara min lillasyster(a)

Grattis Felicia på 15 års dagen, nu är det slut med fjortis åldern och början på moppeåldern=)

Hoppas att du blir nöjd med allt du kommer att få idag och att du ger oss är jävligt god tårta;P

 

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0